Thursday, November 19, 2009

Masa Untuk Membunuh

Fikiran buntulah. Tak tahu sebenarnya apa yang hendak diluahkan. Hentam sajalah. Ikut suka jari ni nak taip apa. Tengok apa yang keluar.

Ya, malam ini aku hendak membiarkan jari aku yang berfikir. Haha...boleh ke jari berfikir? Gila ke apa? Memang dah gila kot?

Tolong aku. Rasa macam nak gila dah. Rasa macam nak membunuh pun ada.

Jangan risau. Aku bukan nak membunuh sesiapa. Aku cuma nak membunuh kebosanan ni dengan mendengar lagu The Kill oleh 30 Seconds to Mars yang dinyanyikan secara akustik.  Silalah menonton/mendengar lagu ini.



Ada sedikit fakta yang tidak mendatangkan faedah; penyanyi utama 30 Seconds to Mars atau nama sebenarnya Jared Leto ni selain menyanyi, dia juga merupakan seorang pelakon. Selain itu semua ahli kumpulan ini adalah merupakan manusia biasa atau dalam istilah sainsnya, homo sapien. Mereka bukan makhluk asing yang berasal dari Planet Marikh. Harap maklum.

Nota: Aku rasa jari memang tak boleh berfikir. What was I thinking? Hanya otak saja yang boleh berfikir dan mengarahkan jari untuk menaip.

Nota-nota: Cara terbaik membunuh kebosanan adalah dengan berzikir, kan? Kenapa susah sangat aku nak mengamalkannya?

Nota-nota-nota: Lebih baik aku tidur sekarang. 

3 comments:

B E L L A said...

tito adalah penawar segalanya~ :)

Kurma said...

ko pi ceruk mana2.. kat kampung lagi baik.. area dapur atau tangga kat luar rumah..

Ada byk nyamuk yg bleh dibunuh.. tu part time job aku dulu..

Siti R said...

BELLA: ya, Bella tepat sekali :)

Kurma: susahla...kat sini xde nyamuk...Sama ler kita. Part time job aku gak dulu..hehe