Sunday, July 17, 2011

Liverpool is Coming to Town

Ramai yang tahu Liverpool datang ke Malaysia.

Ramai juga yang tahu Liverpool telah mengalahkan pasukan Malaysia dengan jaringan 6 berbalas 3.

Tetapi ramai yang tidak tahu saya adalah salah seorang peminat Liverpool yang telah berjaya mendapatkan tiket perlawanan tersebut dengan bantuan seorang rakan yang sama-sama meminati Liverpool.

Ramai juga yang tidak tahu di saat-saat akhir saya terpaksa 'melepaskan' tiket tersebut atas sebab yang tidak dapat dielakkan.

Tidak mengapalah terlepas peluang pada kali ini. Mungkin ada peluang-peluang yang lain untuk saya menonton Liverpool bermain secara live di hadapan mata. Tetapi kalau melepaskan perkara yang satu ini takut saya akan terlepas pula apa yang ada di hadapan mata. Boleh merana dibuatnya. Agaknyalah.

Apa-apa pun mari kita tonton gol-gol yang dihasilkan dalam perlawanan tersebut. Hebat juga pasukan Malaysia, ya. Syabas, syabas!



Nota: Saya mendapat SMS daripada sahabat baik saya iaitu Syira beberapa minit yang lepas memaklumkan makciknya iaitu Dr. Lo'Lo', meninggal dunia pada pukul 22:15 tadi. Innalillahiwainnailaihirajiun...Takziah diucapkan kepada keluarga Allahyarhamah.

Al-Fatihah...

No comments: