Tuesday, October 20, 2009

Cerita Karut di Larut Malam

Malam telah larut, tapi mata aku masih belum mengantuk. Hampeh betul...semalam punyalah letih. Malam ni tak pulak. Rasa teruja masa check e-mail tadi tak habis agaknya...adrenalin rushing through my system...haha...sebab apa?
Rahsia...

Tukar topik. Aku jumpa video ni dalam beberapa blog. Cerita Hang Tuah gagal SPM? Hang Tuah cakap loghat utara? Lawaklah jugak. Cuma kalau betul-betul P. Ramlee buat skrip filem ni menggunakan loghat utara, mesti filem ni takkan jadi filem evergreen (berapa banyak filem daaa)...sebab beliau tidak menggunakan Bahasa Melayu Tinggi.

Mari kita tonton bersama-sama...



Korang perasan tak apa yang aku perasan? Tak? Aku sebenarnya pun baru perasan masa mula-mula aku tengok video ni.

Aku baru perasan yang P. Ramlee ni sebenarnya handsome jugak yek. Itu saja yang aku nak beritau sebenarnya...mintak maaf kerana membuang masa korang...ngeh, ngeh, ngeh...

2 comments:

fndrocka said...

ada sesetenagh filem jer yg p ramlee dikira hensem.filem hang tuah termasuklah sebab p rmalee masa ni badan dia solid lah jugak drpd dlm filem2 lain.uhuk.

lagendda

Siti R said...

betul3...