Saturday, October 31, 2009

Gambar Halloween Terbaik

Pagi tadi aku dapat MMS daripada seorang lelaki paling poyo di Malaysia yang bernama Amir. Dengan penuh rasa poyo dia mengirimkan gambar seperti berikut.


  
Arghhh!!! Kau memang poyolah, Amir. Mentang-mentanglah dah ada kucing baru, berlagak dengan aku ye. Sungguh jealous aku rasa.

Kenapalah comel sangat kucing ni? Pandai betul dia berposing. Ada ciri-ciri seorang seekor model...huhuhu...

7 comments:

B E L L A said...

suka kucing gak, tapi mak xkasi bela sebab kucing yang fes bela, habis dia cakar langsir n perabot mak..hehehe

Putra Al-Maliki said...

saye xoleh kucing2 nie.. lemas dibuatnye..especially bau die.. xleh tahan...

Siti R said...

Bella: xpe, nanti dah ada rumah sndr boleh bela kucing byk2..hohoho...

Putra Al-Maliki: oh, mcm tu pulak...x dapek nak nolong, eh

Muhd Suhaily said...

Bagus kalau ada kucing, tapi kucing akan marah pada tuannya kalau ditinggalkan...pengalaman bila kena gigit kucing dekat ibu jari...bukan tak bagi makan tapi nak ikut pindah rumah...waktu tu zaman 80 an...

Siti R said...

Yelah, sedangkan manusia akan marah kalau ditgglkan...inikan pulak kucing peliharaan...huhu..

Kurma said...

kudiiikkkkk...kudikkkkk.. kudiiikkk.. pandainya duduk situuu.. kena hempuk jugak kudik ni.. geram aku..

Siti R said...

ye, mari kita hempuk dia beramai2...