Monday, May 02, 2011

Pasca PBAKL 2011

Dengki betul! Dengki saya tengok orang lain sibuk-sibuk tayang buku-buku yang mereka beli di PBAKL yang telah berakhir semalam. Jadi, saya mengambil keputusan untuk tidak menjadi orang yang ketinggalan dalam hal-hal tayang menayang ni. Sebab dengkilah kata, kan.

Inilah dia hasil pembelian saya. Tadaaaa!!

Ini buku-buku non-fiksyen

Ini pula buku-buku fiksyen

Ini pula buku...aiyakk!! Macam mana buku boleh bertukar menjadi kucing??

Iskh! Seramnya...tengok mata dia...tentu dia sedang cuba menyihir saya supaya melupakan buku-buku tadi!

Hei Kucing! Selagi buku-buku ini ada, jangan harap saya akan melupakannya.

Erkk!! Dia merajuklah...tak mahu pandang muka saya dah...huhuhu~

Nota: Daripada sumber yang boleh dipercayai, saya mendapat tahu PBAKL pada tahun depan akan berlangsung hampir sebulan iaitu dari 27 April hingga 22 Mei 2012. Apa? Tak percaya? Cuba tengok gambar di bawah betul-betul.

Haa...kan dah cakap...

4 comments:

Muslimah Kota Cinta said...

wahhh...banyak nye beli buku hehe....

Siti R said...

Hehe...lepas geram..

Eny said...

wow...really da shopping....hehe. thn dpn sebln? isy2...nak menulis laju2 ler

Siti R said...

Hehe...Ya chaiyok, chaiyok!