Saturday, April 11, 2009

PBAKL 2009


Nak tau event best apa yang akan diadakan dari 17 - 26 April ni nanti? Tak payah scroll down...sekarang jugak aku bagi jawapan - Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009. Aku merasa begitu teruja sekali. Maklumlah...ia merupakan event yang paling aku tak sabar2 nak pergi terjah ni.

Masa PBAKL 2008 banyak jugak aku perabis duit membeli buku walaupun sehari jer aku pergi...sempat jugak jumpa sekejap dengan member aku yang dah jadi novelist - Eny Ryhanna (promosi ni cik eny ryhanna...ada komisen tak? Hehe...)

Jadi, apa lagi...tandakan kalendar anda untuk event ni. Tapi jangan tanda jer...kenalah jugak pergi, kan...jalan2..tengok2...atau jumpa cik eny ryhanna pada 19 April ni...(wahh..promosi lagi ni cik eny...)

Ok, jumpa di sana...

"Books open your mind, broaden your mind, and strengthen you as nothing else can" - William Feather

No comments: