Monday, May 04, 2009

In Loving Memory



4 Mei 2009 - kalau dia masih hidup dia menyambut hari lahir ke 70 tahun pada hari ini. Tetapi kerana dia milik Allah maka Dia telah mengambilnya semula pada 8 tahun yang lepas.

Kenapa aku lampirkan lagu In Loving Memory nyanyian Alter Bridge ni? Kerana lagu ini benar2 merobek hati aku...benar2 menggambarkan apa yang aku rasakan apabila Allah menarik balik pinjamanNya ini.

Namun aku sedar nyanyian yang paling baik untuk aku berikan kepada dia adalah doa2 untuk dijadikan bekalannya di sana. Semoga Allah mengasihinya lebih daripada aku mengasihinya. Semoga dia tergolong di dalam golongan orang2 yang beriman dan dimuliakan Allah.

Semoga emak bersemadi dengan aman...Al Fatihah...

Love your mother...you don't know what you've got till it's gone...

4 comments:

ShaFril said...

smoga doa2 tu dimakbulkn insyaallah amin =)

Siti R said...

Insya-Allah :)

Insan Kerdil said...

Sabar ye kak siti, Allah lebih menyayanginya

Siti R said...

Terima kasih...