Saturday, August 01, 2009

Award Daripada Eny


Dudubidu dubidu dudu...hehe...menyanyi kejap sebab dapat award daripada cik Eny kita ni. Dia kata aku tak layan benda2 ni...cik Eny punya pasal aku layan jer la...bukan selalu pun, kan? Terima kasih Eny...

Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini:

1. Penulis novel sambilan
2. Dah terbitkan 3 novel (Rindu Milikku, Mentari Cinta & Dakapan Cinta...beli jangan tak beli...hehe)
3. Tengah siapkan novel ke 4 (errr...ke dah siap?)
4. Dah siap novel ke 4 mesti dia akan tulis novel ke 5 pulak
5. Dah siap novel ke 5 mesti dia akan tulis novel ke 6 pulak
6. Dah siap novel ke 6 mesti dia akan tulis novel ke 7 dan pendek kata, banyak novel lagilah...hehe...

Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri:

1. Aku dianugerahkan award ni daripada Eny
2. Eny anugerahkan award ni kepada aku
3. Award ni dianugerahkan oleh Eny kepada aku
4. Anugerah award ni disampaikan oleh Eny kepada aku
5. Aku terima award ni daripada Eny
6. Walaupun menerima award bukan hobi aku, tapi aku terima jugak
7. Hobi aku yang sebenar semestinya bukan menerima award
8. Mengikut pendapat aku menerima award tidak boleh dianggap sebagai hobi
9. Aku rasa korang mesti pening baca fakta/hobi diri aku ni...aku pun dah pening...hehe...

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:

1. Along - Anak sedara aku ni. Anak sulung sebab tu panggil Along, duh! Lahir dalam bulan 8; sama dengan aku. Beza umur kitorang 8 tahun jer. Apa2 pun aku tetap nampak muda daripada dia...hahaha..jangan mare Along, gurau jer...mesti ler dia nampak muda daripada aku...apadaaa....

2 - 10. Sapa2 je ler yang nak terima award ni amat dialu2kan...penerima2 seterusnya semestinya di kalangan mereka yang cool...

Sekian, terima kasih.

No comments: