Friday, August 07, 2009

Mesti Beli


Seronotnya rasa...kenapa ye? Sempena bulan Ramadan yang akan menjengah dalam masa lebih kurang dua minggu ni, salah seorang penulis kegemaran aku - Sis Zabrina A. Bakar (macam kakak betul pulak...nama ayah sama ler...hmmm) dah keluarkan siri buku Life Is an Open Secret edisi Ramadan. Cantik warna cover buku kali ni...aku sukeee...

Untuk pengetahuan kepada yang belum tau tu, Sis Zabrina dah keluarkan 2 buah buku bersiri Life Is an Open Secret yang kedua2nya merupakan antara koleksi buku yang aku paling suka. Nak tau kenapa? Sebab gaya penulisan beliau yang sempoi giler, rasa seronok jer nak baca. Lagi satu aku suka sebab banyak petikan kata2 hikmah dalam buku2 dia. Dan lagipun buku2 ni berbentuk motivasi dan nasihat...jadi memang bermanfaat untuk dibaca dan dijadikan renungan serta dijadikan pembakar semangat...chewah...

Apa2 hal pun, buku yang baru ni sudah pasti aku akan sambar tak lama lagi. Kawan2 tak mau beli ker? Meh ler kita gi beli. Aku dah tak sabar dah ni...

2 comments:

RobinHood said...

wah...buku ni ada dalam versi bahasa melayu kan?
Hidup Bukan Rahsia...

Dah Lama Robin Cari Ni...
Tp X Jumpa...
Mana dpt???

Tolong Bgtaw yew...

Thanks!

Siti R said...

yup, mmg ada dlm versi BM...

buku2 ni sy beli kat MPH Mid Valley...cuba la cari kat sana :)